להיגמל אחת ולתמיד

אם הכתה בהם ההבנה שאתם מכורים למשהו, אתם בוודאי רוצים לעשות משהו בנידון. האמת היא, שלוקח לרוב האנשים זמן להבין שהם מכורים. זה נכון בין אם מדובר על אנשים שמכורים לסמים ובין אם מדובר על אנשים שמכורים לאלכוהול או לחומרים אחרים. הסיבה לכך ברורה, שכן אף אחד לא רוצה להאמין על עצמו דבר כזה. בנוסף, יש הרבה חומרים שבתחילת הדרך אנחנו עושים בהם שימוש מדוד ולא מוגזם. למשל: אלכוהול. אנחנו חיים בחברה שעד רמה מסוימת רואה בעין יפה את השימוש באלכוהול. באירועים שונים, בארוחות צוהריים מיוחדות ובכל מידי חגיגות בהחלט מקובל לשתות כוסית אלכוהול ואפילו שתיים. עם זאת, מה קורה כשהדברים יוצאים משליטה? זה כמובן לא משהו שקורה ביום אחד, אבל כשזה קורה, כבר אי אפשר להתעלם מהעניין.

מה יכול להגדיל את סיכויי הגמילה?

אנשים רבים שמכורים לכל מיני חומרים בטוחים שהם יוכלו להפסיק לבד. יש לכך כמה סיבות, כמו למשל, הבושה לבקש עזרה או הקושי להבין שיש בעיה. עם זאת, חשוב להבין שהתמכרות היא עניין מאוד מורכב. בניגוד למה שהרבה פעמים אנשים נוטים לחשוב, זה לא רק עניין פיזי. בפועל, כשרוצים להיגמל צריך להתמודד גם עם המרכיב הנפשי, הרגשי וגם עם ההרגלים. לכן זה לא באמת כל כך פשוט לעשות את זה לבד. עם זאת, נשאלת השאלה, מה בכל זאת יכול לעזור ומה יגדיל את הסיכוי שלנו להצליח בתהליך הזה? התשובה לכך מורכבת מכמה גורמים שונים:

  • צריך להבין שגמילה זה לא עניין של יום אחד אלא תהליך של ממש
  • רצוי לקבל סיוע מצוות רפואי מומחה
  • כדאי לדאוג לקבל גם תמיכה נפשית מתאימה

בנוסף, הרבה פעמים כדי שהגמילה תהיה באמת יעילה, צריך לעבור אותה במקום שמתאים לכך. לא בטוח שאתם יכולים להמשיך לגור בבית שלכם בזמן תהליך הגמילה, שכן לעיתים עדיף לעצור, לעבור למרכז גמילה לכמה חודשים ולקבל שם עזרה ותמיכה.

באיזה מרכז גמילה באמת כדאי לבחור?

אין ספק שחלק ממה שיכול להשפיע על השאלה האם תצליחו בתהליך הגמילה שלכם או פחות, זו השאלה איפה תעברו את התהליך. כשתתחילו לבדוק את הדברים תגלו שיש יותר מרכזי גמילה בישראל ממה שאולי חשבתם. לכן כדאי לבדוק היטב לאן אתם פונים. הדבר האחרון שאתם צריכים, אחרי שכבר החלטתם לעבור תהליך של גמילה, זו חוויה של כישלון. לכן, אם תוכלו לפנות אל מרכז גמילה שבו באמת תהיו עטופים בכל העזרה שאתם צריכים, אל תוותרו על כך. כל סיבות אלה מובילות למסקנה ברורה אחת: כדאי שכנסו עוד היום ללינק https://maavar-clinic.co.il/. מדובר על מרכז גמילה מקצועי שבו באמת תוכלו לעבור את התהליך שישנה את החיים שלכם. לא מומלץ לדחות זאת למחר, כי ככל שתתחילו את הגמילה מוקדם יותר, תחזירו מהר יותר את השליטה על החיים שלכם לידיכם.

כתיבת תגובה