מתקנים את הראיה רק עם מומחה לניתוח קטרקט

להיות רופא מומחה זה לא עניין של מה בכך. הרבה מאוד נדרש מרופאים מומחים, וזה כולל שנים של לימודים לתוך תקופה של התמחות ועבודה מאוד ספציפית על תחום ההתמחות שלהם, עד שהם יכולים לשאת את התואר 'מומחה' בגאווה מקצועית ראויה. מומחה לניתוח קטרקט הוא קודם כל רופא, ואז רופא עיניים, ואז מומחה לקטרקט.

ניתוח הקטרקט הוא אחד מניתוחי העיניים הנפוצים ביותר בעולם כולו. כאשר הוא נעשה בצורה נכונה, הוא יכול לשפר בצורה יוצאת מגדר הרגיל את הראיה האבודה של הסובלים מקטרקט, וממש "להחזיר לחיים" את העין. למי שלא מכיר עדיין מהו קטרקט, נסביר כי מדובר במצב בו העדשה של העין, אשר צריכה להיות צלולה ושקופה לגמרי כדי לאפשר את חדירת קרני האור לעין, מפתחת שכבת עכירות הפוגמת בתפקוד הראיה, לעיתים בצורה קריטית.

מה עושה עבורי מומחה לניתוחי קטרקט?

  1. שקט נפשי – הכניסה לניתוח היא דבר מבהיל. אי אפשר באמת להישאר אדישים לסיטואציה בה אנו עוברים הליך כירורגי, קטן כגדול. אפילו הסרת שומה, תהליך הנחשב פשוט בצורה יוצאת דופן, עדיין כרוך בסיכונים ועלול אפילו לכאוב. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר ברקמה כה עדינה ובאזור כה ספציפי כמו העין שלנו. לכן, כאשר בוחרים לבצע את הניתוח עם מומחה לניתוחי קטרקט, בוחרים בשקט נפשי, בידיעה שאנחנו הולכים לאדם המוביל בתחומו.
  2. שיפור באחוזי ההצלחה – אפילו שאחוזי ההצלחה של ניתוחי הקטרקט בכל העולם גבוהים עד מאוד, שזה נתון מעודד ומרגיע בפני עצמו, הרי שכאשר אתם הולכים לרופא מומחה אשר הרבה מאוד אם לא מרבית הקליניקה שלו היא ביצוע ניתוחי קטרקט, הרי שאתם מעלים את אחוזי ההצלחה של הניתוח בהרבה, מה שאומר שהתוצאות יהיו טובות יותר, והראיה שלכם תשתפר בצורה הטובה ביותר האפשרית.
  3. גישה לשיטה הנכונה – מומחה לקטרקט מחזיק בשילוב המנצח של ידע, ניסיון ומכשור רפואי כדי להביא למטופלים שלו את מיטב הטכנולוגיה תוך התאמה אישית של סוג הטיפול לאופי הבעיה. כיום יש לא פחות משלוש שיטות מרכזיות ומתקדמות לביצוע הניתוח (לייזר, פאקואמולסיפיקציה ו- ECCE), והרופא המומחה ידע לא רק איזו שיטה מן הראוי ליישם עבורכם בהתאמה אישית, אלא גם יחזיק את הכלים כדי לספק את העבודה.
  4. זיהוי ופתרון של מקרים מורכבים ופתולוגיות חבויות – אחד הדברים שהופכים מומחה למומחה הוא היכולת שלו לזהות תופעות פתולוגיות ולהעריך גורמי סיכון בצורה שרופאים שאינם מומחים פשוט לא יכולים לעשות. הרופא המומחה היה כבר עד לאינספור מקרים, ומתוך מצבור אדיר של ניסיון ידע לזהות ברגישות רבה סיטואציות פתולוגיות או פוטנציאל חבוי לסיבוכים, ולפתור אתכם מראש מבעיות אלו. מומחה לניתוח קטרקט הוא אוצר בלום של ידע אשר פשוט לא זמין לרופאים שאינם מומחים בתחום.

כתיבת תגובה