ציפוי שיניים – לשיניים מושלמות לגמרי

הידעתם שחיוך הוליוודי נמצא בהישג ידכם? ציפוי שיניים מקצועי פתח את הדלת לחיוך המושלם לכל מי שרק רוצה. הוא מתאים (כמעט) לכולם, כבר מגיל שמונה עשרה (18), ושומר על השיניים שלכם יפהפיות, ללא פגמים כלל.

מה שכן חשוב לדעת הוא כי מי שזקוק ליישור שיניים לא יוכל להניח ציפוי עד שלא יסיים את תהליך היישור. בנוסף, מי שסובל מדלקות חניכיים קשות, או אנשים שסובלים כעת מעששת גם הם לא יכולים להתקין ציפוי לשיניים.

אבל אל ייאוש, כי גם אם אתם אכן סובלים מעששת או דלקות, הרי שבמרבית המקרים, לאחר הטיפול הראוי והשיפור במצב, כן תוכלו ליהנות גם אתם מציפוי השיניים שלכם, ולזכות באותו חיוך הוליוודי מושלם, פשוט לא היום, אלא עוד כמה שבועות. זה שווה את ההמתנה, ובכל מקרה חשוב לטפל בדלקת החניכיים שלכם.

ציפויים שונים לציפיות שונות:

כל אחד מגיע לרופא השיניים עם הציפיות שלו. הטיפולים האסתטיים, כמו ציפוי לשיניים, הם דבר אישי, ולא כולם מעוניינים בהם. נכון, כולנו רוצים את התוצאה, שיניים מושלמות עם חיוך מושלם, אבל לא כולם לוקחים את הזמן לבצע את ההליך, ולא כולם מוכנים להשקיע כסף באסתטיקה שלהם. אתם, אשר קוראים את המאמר הזה, כנראה אנשים שניחנו בחוש אסתטי מפותח במיוחד, ובאמת חשוב לכם מראה השיניים שלכם.

לא משנה מה הציפיות שלכם, כדאי שתכירו את סוגי הציפויים השונים הזמינים לכם. כמובן שהבחירה נעשית מתוך מחשבה תחילה ובהמלצת הרופא המטפל, אשר מבין לעומק את הנושא, וידע להתאים לכם באופן אישי וספציפי מאוד את הציפוי המתאים.

  1. ציפוי חרסינה למינייט (Veneer Laminate) – עם התאמה ביולוגית לגוף האדם, וטכנולוגיות ממוחשבות להתאמה מושלמת, ציפויים אלו עמידים בפני צביעה ושומרים לאורך שנים על הצבע הבהיר והתקין שלהם, ללא עכירות וכתמים, אפילו אצל מעשנים (אשר סובלים מהכתמה של השיניים). הוא עמיד במיוחד, אפילו יותר מקומפוזיט (עליו נדבר בעוד רגע), והשקיפות הגבוהה שלו יוצרת אפקט החזר אור טבעי ולא אטום כמו בציפויים אחרים.
  2. ציפוי קומפוזיט – (Composite Veneer) – הוותיק ביותר מבין חומרי ציפוי השיניים, הקומפוזיט הוא בעצם סוג של שרף מלאכותי המצפה את השן היטב. הוא זול יותר מציפוי החרסינה, אך גם איכותו בהתאם: הוא פחות עמיד והוא נוטה כן לספוג צבעים והכתמות. אם אתם מחפשים לחסוך כסף, ציפוי זה יתאים לכם, אך קחו בחשבון כי לטווח הארוך יכול להיות שתצטרכו לחדש ציפוי עקב בלאי והכתמה.
  3. ציפוי

    EMAX – יקר יותר מחבריו, אך גם מתקדם יותר מחבריו, ציפוי שיניים

    זה מיוצר במעבדות בשוויץ, ומציע במקביל לציפוי השיניים הקיימות גם תיקונם במקביל של שיניים עם פגמים קלים. קשת הגוונים הרחבה מאפשרת התאמה מושלמת, אך חסרונו הוא בקושי לצפות שיניים מאוד כהות.

כתיבת תגובה